onsdag den 31. marts 2010



KUNSTIG MAD

Er meget fascineret af kunstig mad og har et 3. etagers kagestativ på mit spisebord fyldt med kunstige kager.

Det er faktisk rigtigt svært at lokalisere kager, der ikke virker for plastik-agtige eller kunstige selvom de jo er det. Har haft gode oplevelser med decorcentral.com- man skal holde sig langt væk fra deres billigt udseende flamingo cupcakes, men deres jordbær dyppet i chokolade og derers 'scooped icecream with whipped cream' er geniale og specielt deres OREOS er så virkelighedstro, at jeg gang på gang tager mig selv i at kigge længselsfuldt på dem, selvom jeg jo godt ved det ikke nytter.

Zarah Voigt i København sælger også nogle fine og virkelighedstro kunstige kager, men de er dyre og lidt pusse-nussede.

Det næste kunstige mad jeg vil investere i, er et glas spildt cola med is, der skal pynte på min sofabords-puf. Vil elske at siddeog drikke morgenkaffe i sofaen og tænke 'ups'..fnis fnis..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar