onsdag den 9. juni 2010




SHIT for en SHEIK....

Er netop vendt hjem fra De Forenede Arabiske Emirater og nærmere betegnet Dubai og jeg er blevet forelsket !

Forelsket i de smukke sheiker fra Emiraterne.

De bærer deres tørklæder, deres kjortler og deres nationalitet med sådan en stolthed at man ikke kan andet end at blive så evigt fascineret og forelsket, når de skrider gennem de nedkølede storcentre i grupper, ranke, flotte og velplejede.

Måske er de de største røvhuller, det aner jeg ikke, men så er de i hvert fald de smukkeste af slagsen. Og den smukkeste af alle er Sheik Hamdan- kronprinsen af Dubai. Han er så helt utrolig fræk fræk fræk fræk- men kølig og lidt arrogant - og med et lille skævt smil på læben, så man lige aner - eller tror man aner -at han til hver en tid ville kunne vinde ens hjerte og knuse det igen.

Hvem havde troet at jeg som 30+ ville blive håbløst forelsket i mørke mænd i kjortler, med tørklæder på hovedet og et ugentligt hudpleje budget, der langt overskrider det jeg kommer til at bruge på et helt liv. Men forelsket er jeg - specielt i Hamdan - Shit for en Sheik !!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar