mandag den 14. juni 2010








GARDEROBE-FORNYELSE, TAK !!

Har forelsket mig i to hjemmesider : humanoid.nl, som sælger det fineste tøj i lette lækre materialer og i en nedtonet farveskala, der kan bære alle mine accesories i pangfarver og alt sammen med den lille bitte detalje, der lige gør deres tøj lidt mere lækkert end alt andet.

Og så er der openingceremony.com - et skatkammer af tøj, finurligheder og accesories. Alt sammen noget man ikke rigtigt finder andre steder og det virker som om folkene bag webshoppen virkeligt har taget sig tid til at udvælge varerne. De sælger ikke hele kollektioner fra ét mærke, men har lidt fra alt muligt.. og og og bla lige præcis mine 'New York' briller fra Prism - eller jeg har dem jo ikke mere, mistede dem til et fantastisk bryllup inden jeg fik taget mig sammen til at investere i brillesnoren.. øv øv øv.. Og bemærk lige armbåndet 'the black widow' - det er creepy, men fedt, bagkroppen er fyldt med æg i form af små perler og små edderkopper.. I like !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar