lørdag den 6. oktober 2012


GODT&BLANDET

Perleplade-mennesker


Det gode ved alle disse godtfolk er, at de kan arrangeres som man har lyst, for de er sat op med elefantsnot..
Min kæreste slapper af - overvåget fra væggen af godtfolk og med mine yndige piberenser løveører på hovedet..
Tusch, oliekridt, acrylmaling - har klippet hånden ud og klistret den på nyt pap, så den får en endnu skarpere kant..

Memory Card - små cirkler med godt og blandet fra mit liv- vagtplan fra arbejde, banderole fra cigaretpakke, tegning af min søster og jeg, perleplader, gækkebreve etc etc.. cirklernes snore er både tegnet og rigtige snore/elastik jeg har klistret på..

Collage - tape, tusch, stempler, blyant..

Leg med at gøre papiret vådt før jeg tegner/maler på det..
Bulldog- collage, udelukkende lavet af afrevne magasiner...

Bulldog - collage, udelukkende lavet af iturevne magasiner..

Blindtegning - portræt af min mor..
Spas & Lir - spraymaling, tusch. GUN - spraymaling, gammel plakat  og engangsdug..

Spray og stencils

Spray, tusch og acryl..
Rådne blade fra en potteplante . acryl, farveblyant, blyant, tusch, oliemaling

Collage..
Selvportræt - collage


Jeg lider ikke af genre-begrænsning - mit problem er nok nærmere at jeg synes at dit & dat og alt muligt skal afprøves. Derfor er jeg ikke en stor maler, stor tegner, stor grafiker og ej heller end stor mixed-media udøver. Hvis jeg er i gang med et maleri får jeg allerede i processen lysten og ideen til at afprøve det samme motiv med andre materialer og derfor bliver jeg aldrig rigtig dygtig til een ting. Meeen jeg elsker alligevel at være i gang - kan helt seriøst glemme alle og alt omkring mig, når jeg er i gang med et projekt - jeg har aldrig gjort det for andres skyld, men for min egen, for uden mine små projekter ville jeg mangler frirum i mit liv - det er nemlig her jeg får mine pauser fra hverdagens trommerum.. bum..

2 kommentarer:

  1. ALTSÅ!!!! De dersens perle mennesker er jeg HELT forelsket i og vil gerne gøre dig kunsten efter.. Kan man ikke lokke dig til at tage nogle bedre billeder, så man bedre kan "lure dig af"...? Evt i et nyt indlæg, så skal jeg nok linke til dig fra min blog; www.frk-trillingsgaard.blogspot.com.. Godt nytår fra en meget imponeret læser...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej
      Jeg er også helt vildt med dine perlemennesker. Har du lavet dem efter en skabelon, eller fra fri fantasi? Og kan jeg evt. lokke dig til at tage sende nogle nærbilleder til min mail (johanne_hc10@hotmail.com), eller fortælle hvordan du har lavet dem.???
      Tak for en inspirerende blog :)
      Venlig hilsen Johanne

      Slet