torsdag den 1. april 2010

1000 BABUSKAER SØGER NYE HJEM

Har længe haft mine mange babuskaer og nydt at hilse på dem dagligt- og enkelte gange fået noia over én af dems meget intense stirren.

Et par af dem har oven i købet fået navne, det er de ældste af dem, der har fulgt mig længe og boet mange steder.

Nu er jeg bare ved at blive lidt træt af dem - det gør næsten ondt at sige, men de gør mig spat for tiden. Så lige nu er jeg midt i en overvejelsesproces- skal de helt ud af mit liv, skal de pakkes ned i kasser eller skal jeg bare finde plads til dem et andet sted i min lejlighed.

Vil helst at de forbliver samlet, hvor de end havner, men de skal i hvert ikke bo over mit skrivebord længere. Ham med det stirrende blik giver mig dårlig samvittighed, når jeg egentligt burde lave lektier, men i stedet overspringer... what to do.. hmmm...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar