mandag den 5. april 2010








TIK TAK//TIK TAK//TIK TAK//TIK TAK

Jeg kunne egentligt godt nøjes med at bruge min mobil som ur, men da det jo unægteligt virker lidt uhøfligt og upassende at hive den frem i tide og utide, specielt på mit arbejde, har jeg nu en del ure.

Ligesom briller er det jo den oplagte accesorie- bare ikke så dyr.. Og man kan ikke få for mange ure. Mit problem har bare altid været at jeg godt kan synes at jeg ligner en drag, når jeg tager et fikst lille dameur på, det passer bare ikke helt til mig. Mit håndled er nu egentligt lille nok, de fleste armbånd er alt for store til mig, men jeg synes derfor alligevel at min håndled og et lille ur er en rigtig uheldig kombi og derfor har jeg forelsket mig i urene fra LTD.

Alle modellerne er stort set ens- dykkerure i plastik- men de fås i et utal af farver og farvekombinationer og så er til at komme i nærheden af rent prismæssigt.

Jeg har 3 af dem indtil videre og ét af dem kunne jeg aldrig finde på at sætte på en vinterbleg arm, men så er der jo bare endnu en grund til at glæde sig til sommer..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar