mandag den 5. april 2010









BLÅ SOMMER

Jeg er ikke spejder, kender mange mange flere kneb end knob, men vild med blå og her til sommer vil jeg bare gerne være blå blå blå all over..

Jeg vil iføre mig mine gamle grå comfy shorts med masser af plads i og store lommer, hvori mine blå kings snildt ville kunne være og så vil jeg iføre mig min lyseblå american apparel sweatshirt og gerne et par blålige New Balance sko.

Så vil jeg hinke i min gård- er nemlig så 'heldig' at bo i en gård, der ikke har været udsat for gårdsanering- og min hinkesten skal også være blå...og tung.. Det vil se meget uskyldigt ud, men i bukselinningen vil jeg gemme min blå gun, som jeg vil tage frem og benytte når nabogårdens hunde gør for højt og hvis det ikke dur har jeg jo min tunge hinkesten.

Og vi får jo en meget varm sommer i år og det bliver derfor nødvendigt med svedbånd på håndleddet..

Og når jeg tror at det er ved at værespisetid vil jeg kigge på mit blå LTD ur og glæde mig til en omgang luftsteg og vindbøf..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar