mandag den 5. april 2010



DRØMMEHUS

Hvis dette hus ikke lå i Beder og det ikke kostede mere end jeg kommer til at tjene resten af dette årtusinde, ville jeg være en god og glad beboer i dette hus.

Vi ville passe rigtigt godt sammen, det har alt hvad jeg godt kunne tænke mig- på nær beliggenhed og pris- det er rustikt og anderledes og ville danne rigtig god baggrund og base for alt mit krim-krams, alle mine møbler, billeder og alle mine samlinger af forskellig art.

Jeg synes virkeligt det er et smukt smukt hus og jeg tror at jeg hver dag ville være en rigtig tilfreds og taknemmelig beboer- det ligner nemlig et hus, der kan blive ved med at overraske én i form af detaljer og finurligheder, man ikke ser så tit...

Så nu skal det bare flyttes indenfor Ringgaden og sættes en 6-7 millioner ned i pris og indtil det sker, har man vel lov at drømme...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar