søndag den 11. april 2010








LIFESIZE HJÆLPERE

Designeren Harry Allen har skabt nogle 'hjælpemidler', der ville kunne gøre min tilværelse lettere og spare mig tid.

Hans frugtfad, der er formet som forskellige frugter, kunne stå i mit køkken og holde alt den frugt jeg aldrig får købt samlet et sted- måske jeg faktisk ville blive bedre til at købe og spise frugt hvis jeg havde sådan et fad..

'Pensel-vasen' kunne enten holde styr på alle mine pensler, tusser og stifter eller passe på en løs buket mark/marked-blomster.. nu går jeg jo ikke så tit rundt på marker og plukker blomster, så må nøjes med de blomster jeg køber onsdag og lørdag på markedet på Ingerslev..

'Kom-her-hen-hånden' ville passe i min entré og så skulle pegefingeren holde min nøglekæde- jeg har en kæmpe nøglekæde netop fordi den ikke skal kunne forputte sig alle mulige tænkelige og utænkelige steder, men den gør det jo alligevel..

'Tomat-hånden' skulle hænge ved siden af og opbevare alt det gejl jeg har i mine lommer når jeg bevæger mig ud- læbepomader, lightere, mønter etc.. og 'Den-flade-hånd' skulle også hænge der og passe på min mobil tlf, så jeg slap for alt for ofte at være afskåret fra omverdenen fordi den er oftest er på lydløs og pist pist væk..

Min lifesize hjælpere ville kunne spare mig tid og måske hjælpe til at jeg ikke mistænker nullermænd og tømmermænd og alle mulige andre for at have snip-snap-snuppet mine ting og jeg ville slippe for at være medlem af en plat facebook-gruppe med navnet 'Gid jeg kunne ringe til alle mine ting, der bliver væk'- som jo iøvrigt ikke dækker over noget relevant, da det jo ofte er mobilen der er væk..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar